Abilitatea de a-i convinge pe ceilalti astfel incat sa-i determinam sa schimbe ceea ce detin cu ceea ce avem noi de oferit este vitala pentru supravietuirea si fericirea noastra.
Ne-a ajutat specia sa evolueze, ne-a marit standardele legate de nivelul de trai si ne-a imbogatit viata cotidiana.
Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefireasca la lumea nemiloasa a comertului.
Face parte din ceea ce suntem.
Vanzari? Bleah.
Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros.
Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul principal, in vreme ce onestitatea si corectitudinea privesc mute din culise.
O alta categorie considera ca vanzarile sunt echivalentul functionaresc al curatatului toaletelor - necesar, poate, dar neplacut si chiar putin neigienic.
Aceasta este o carte despre vanzari.
Dar nu seamana cu nicio carte despre vanzari pe care ati citit-o (sau ignorat-o) pana acum.
Asta deoarece vanzarile, in toate formele - fie ca vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei intr-o sedinta, s-au schimbat mai mult in ultimii zece ani decat in intreg secolul trecut.
Majoritatea lucrurilor pe care credem ca le intelegem in legatura cu vanzarile sunt construite pe o fundatie de principii care s-a naruit.
- Daniel Pink.
35.40 Lei
Vreau să citescSuzanne O’Sullivan
24.50 Lei
Moïra Mikolajczak
14.00 Lei
Claudia Guderian
74.50 Lei
New York Times Magazine
14.00 Lei
Robert Quackenbush
10.00 Lei
Coord. Gabriela Hum
14.00 Lei