Antropologie, prima carte a lui Dan Rhodes, cuprinde 101 povestiri, 101 variaţiuni în jurul temei iubirii şi a neîmplinirilor în relaţii, scrise cu o putere formidabilă a imaginaţiei, ce fotografiază cuplul în momentele sale comice, dar şi atunci cînd unul din parteneri evocă, plin de durere, pierderea dragostei.
Fiecare povestire este un roman condensat în aproximativ 100 de cuvinte, concentrându-se asupra unui moment, unui gest, unei conversaţii, dezvăluind structurile fragile şi inegalităţile deghizate dintre sexe.
Dacă povestirile individuale sunt bizare şi amuzante, în mod paradoxal, efectul marginal este acela de a dezvălui revelator şi profund instabilităţile tectonice din relaţiile noastre de dragoste.
Rhodes evidenţiază absurdul esenţial al relaţiilor heterosexuale şi neînţelegerile care îi separă pe bărbaţi şi femei, şi lasă prin această antologie de povestiri, o semnătură proprie, suprarealistă, de multe ori plină de umor.
Dan Rhodes, născut în 1972, este un scriitor britanic atipic: după ce a urmat studii umaniste și un masterat de scriere creativă, a pătruns în medii diferite pregătirii sale, unele dintre ele regăsindu-se și în cartea de față, drept context al poveștilor de iubire.
A fost barman şi poștaș, a lucrat la o fermă de legume și fructe, şi a fost profesor în Vietnam, în orașul Ho Și Min.
A publicat trei colecții de povestiri (urmând aceeași temă): Anthropology (2000), care a fost pe lista scurtă a premiului Macmillan Silver Pen, Don’t Tell Me the Truth About Love (2001), Marry Me (2013), și șase romane, care au fost super premiate : Timoleon Vieta Come Home (2003), The Little White Car, (2004), publicat sub pseudonimul Danuta de Rhodes, Gold (2007), Little Hands Clapping (2010), This Is Life (2012) și, cel mai recent, When the Professor Got Stuck in the Snow (2014).
Vellant este un brand dedicat publicațiilor și cărților de specialitate, axându-se pe educația continuă și dezvoltarea personală.
Oferind o gamă variată de cărți, Vellant se concentrează pe teme diverse, de la literatură și știință la dezvoltare personală și stil de viață.
Brandul se mândrește cu calitatea conținutului său și cu abordarea sa unică, inspirând cititorii să își dezvolte cunoștințele și abilitățile.
Vellant este ideal pentru cei care apreciază lectura și caută informații valoroase pentru dezvoltarea lor personală și profesională.