Cu nesfarsita rezerva de creativitate, Tom Ford a schimbat imaginea brandului Gucci.
In cadrul acestei companii a lucrat ca si Creative Director din 1994, creand o colectie ce emana dorinta si senzualitate, adresandu-se femeilor din orice colt al lumii.
In 2000 isi lanseaza linia de parfumuri, ce intelege pe deplin femeia oferindu-i exact ceea ce vrea cu adevarat: Creatiile lui ofera femeilor incredere in sine si senzualitate, spune actrita Mischa Barton intr-un interviu acordat revistei People.
Compozitie: Note de varf: piper, chimion, verbena, bergamota, violeta Note de mijloc: geranium, trandafir, salvie, nucsoara, iris, piper; Note de baza: vanilie, Commiphora opoponax, patchouli, chihlimbar, zibeta, vetiver.
Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.
In general sunt usoare si proaspete.
Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.
Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.
Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.
542.99 Lei
Vreau să citesc