Cărturărie
Calatoriile magice ale biancai

        Ce carte poate fi mai aproape de  cugetul  și spiritul unui școlar decât una  al cărei univers este chiar școala ?               Aventura Biancăi și a prietenilor săi începe chiar în sala de clasă, de unde, cu ajutorul magicului glob geografic , aceștia întreprind o călătorie spectaculoasă, în ora de geografie.

             Cei patru prieteni, Bianca, Nicolas, Cristian și Cora  intră în vârtejul unor peripeții uimitoare, care încep cu popasul  la Ecuator ,  apoi la Polul Sud.

Dacă aici au parte de experiențe  miraculoase – obiectivul lecției de geografie  este, bunăoară,  orientarea pe hartă, în jungla  amazoniană, sau fotografia făcută alături de  pinguini -,  în următoarele călătorii, nota fantastică este sporită de confruntările cu agasanta trupă Țupasonus, trupa directorului școlii.

Dorind să intre în posesia  fabulosului glob geografic și să-l folosească în scopuri  mai puțin măgulitoare pentru sine, directorul îi urmărește  pe cei patru  în călătoriile din Egipt, de la Paris, de la Londra și nu în ultimul rând, din munții României.

           Cele două tabere rivale ajung să se înfrunte în cele mai surprinzătoare  locuri – în subsolul unei piramide, pe o scară de incendiu  și într-un magazin de lux din Paris, pe coridoarele vestitului British Museum, pe vârful Omu.

Cartea menține viu interesul cititorului-elev, care-și vede îndeplinită cel puțin una dintre dorințele nespuse, dar simțite:  ora (de geografie)  nu mai este plictisitoare, ci devine fabuloasă; conflictele dintre adulți sunt pe același plan cu cele ale copiilor și toate pot fi soluționate într-un mod naiv, dar onest și durabil.

Despre Aramis

Aramis, un brand de parfumuri și îngrijire, are o istorie bogată și o poveste de brand care se învârte în jurul eleganței și rafinamentului atemporal.

Fondare și origini: Aramis a fost fondată în 1964 de Estée Lauder și soțul ei, Joseph Lauder.

Marca a fost numită după un personaj din romanul lui Alexandre Dumas „Cei trei mușchetari”.

Încă de la început, Aramis și-a propus să ofere o linie de parfumuri și produse de îngrijire de prestigiu pentru bărbați.

Parfumuri de pionierat pentru bărbați: Aramis este adesea creditat cu pionierul pieței de parfumuri de prestigiu pentru bărbați.

Parfumul său de debut, numit și Aramis, a fost introdus în 1966.

Parfumul s-a caracterizat prin parfumul său îndrăzneț, lemnos, marcând o îndepărtare de la coloniile mai ușoare care predominau la acea vreme.

Parfum de semnătură și produse emblematice: Parfumul original Aramis a devenit iconic pentru aroma sa masculină și distinctivă.

De-a lungul anilor, Aramis a introdus câteva alte parfumuri, fiecare contribuind la reputația mărcii de a produce parfumuri sofisticate pentru bărbați.

Aramis Classic, introdus în 1966, rămâne un parfum de semnătură pentru brand.

Pe lângă parfumuri, Aramis și-a extins oferta de produse pentru a include produse de îngrijire și îngrijire a pielii.

Devotamentul brandului pentru calitate și inovație a condus la dezvoltarea unei game de articole esențiale pentru îngrijire, adaptate nevoilor omului modern.

Eleganță și atemporalitate: Aramis este sinonim cu eleganta si atemporalitate.

Angajamentul mărcii de a crea parfumuri sofisticate și produse de îngrijire reflectă credința în stilul și rafinamentul de durată.

Ambalarea și prezentarea produselor Aramis întruchipează adesea o estetică clasică și masculină.

Prezenta globala: Aramis și-a stabilit o prezență globală și este disponibil în magazine universale de lux, comercianți cu amănuntul de specialitate și magazine duty-free.

Dimensiunea internațională a mărcii a contribuit la recunoașterea sa ca lider pe piața de îngrijire și parfumuri pentru bărbați.

Inovații de produs: Aramis continuă să inoveze în spațiul de îngrijire și parfum.

Brandul introduce noi arome și își actualizează formulările de produse pentru a se alinia preferințelor în evoluție și tendințelor din industrie.

Angajamentul față de cercetare și dezvoltare asigură că Aramis rămâne relevantă în peisajul în continuă schimbare a frumuseții și îngrijirii.

Loialitate și patrimoniu: Aramis a cultivat o bază de clienți loiali de-a lungul deceniilor.

Moștenirea mărcii și asocierea cu masculinitatea atemporală au rezonat în rândul consumatorilor care apreciază parfumurile și produsele de îngrijire clasice, de durată.

Parte din Companiile Estée Lauder: Aramis face parte din The Estée Lauder Companies, un conglomerat multinațional care deține un portofoliu de mărci prestigioase de frumusețe și îngrijire a pielii.

Sinergia din cadrul familiei Estée Lauder îi permite lui Aramis să beneficieze de resurse și expertiză comune.

26.25 Lei

Vreau să citesc

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Citește și...

Pachet malakai - vol. 1+2

Pachet malakai - vol. 1+2

Bookzone

29.00 Lei

Strainul de langa mine

Strainul de langa mine

ForYou

30.40 Lei

Te iubesc pe nevazute

Te iubesc pe nevazute

Bookzone

19.90 Lei

Vorbeste cu mine

Vorbeste cu mine

Bookzone

19.90 Lei

Hai sa ne prefacem si azi

Hai sa ne prefacem si azi

Bookzone

19.90 Lei

Dama de trefla - vol. 1

Dama de trefla - vol. 1

Bookzone

19.90 Lei

Dama de trefla - vol. 2

Dama de trefla - vol. 2

Bookzone

19.90 Lei

Pachet limbajul iubirii

Pachet limbajul iubirii

Bookzone

39.00 Lei

Pachet ganduri de barbat

Pachet ganduri de barbat

Bookzone

49.00 Lei

Insomnii

Insomnii

ForYou

36.05 Lei

Eu o mama (im)perfecta?

Eu o mama (im)perfecta?

Bookzone

19.90 Lei

Povesti cu gust

Povesti cu gust

Curtea Veche

33.15 Lei

40 de zile

40 de zile

Trei

34.32 Lei

Emotii date pe fata

Emotii date pe fata

Trei

41.50 Lei

Abc de nutritie (pentru copii)

Abc de nutritie (pentru copii)

Curtea Veche

51.00 Lei

Supa de incalzit inima

Supa de incalzit inima

Curtea Veche

32.30 Lei

Descoperă autori