In ultimele decenii, cei mai multi dintre noi au devenit pretentiosi in privinta mancarii, fara sa acorde insa aceeasi atentie si bauturilor pe care le consuma.
In aceasta carte inspirata, Victoria Moore incearca sa redreseze balanta.
Lifestyle este un concept care cuprinde tot ceea ce se referă la modul în care oamenii trăiesc, se îmbracă și interacționează în societate.
Acesta include alegeri legate de modă, sănătate, dietă, hobby-uri și obiceiuri de viață.
Brandurile care adoptă stilul de viață promovează valori precum bunăstarea, confortul, individualitatea și estetică.
Oferind o gamă variată de produse și servicii, brandurile axate pe lifestyle încurajează consumatorii să adopte un stil de viață care să reflecte personalitatea lor unică și să îmbunătățească calitatea vieții.
Prin intermediul produselor sale, brandurile de lifestyle ajută oamenii să își exprime identitatea, să își dezvolte pasiunile și să se conecteze cu comunitatea din care fac parte.
Bogdan Petriceicu Hasdeu
39.73 Lei
Daniel N. Stern
28.86 Lei
Daniel N. Stern
37.05 Lei
Daniel N. Stern
25.81 Lei