Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri.
Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura capitalizarea oportunitatilor.
In acest scop, interventiile managerilor sunt directionate spre favorizarea schimbarii.
Referitor la schimbare, noi sustinem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrica la comunica- rea simetrica.
Viziunea asimetrica trateaza comunicarea drept un instrument care ajuta organizatia sa-si atinga scopurile, fara sa modifice in vreun fel actiunile sau sa caute unele compromisuri.
Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrica se transforma intr-un proces in care apar compromisul si negocierea.
De aceasta data, managerii rezolva conflictele prin negociere, promoveaza coordonarea si renunta la razboiul pentru putere.
Sophie De Mullenheim
36.55 Lei
Emmanuelle Kecir-Lepetit
36.55 Lei
Emmanuelle Kecir-Lepetit
36.55 Lei
19.92 Lei
Agnes Besson
36.55 Lei
Francois Delpla
29.90 Lei
Lisa Mosconi
55.10 Lei