Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor.
Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor.
De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile.
Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati.
Suzanne O’Sullivan
24.50 Lei
Moïra Mikolajczak
14.00 Lei
Claudia Guderian
74.50 Lei
New York Times Magazine
14.00 Lei
Robert Quackenbush
10.00 Lei
Coord. Gabriela Hum
14.00 Lei