Una dintre cele mai interesante, complexe și utile proprietăți ale creierului nostru este capacitatea de a învăța.
Când vorbim despre învățare, ne referim de obicei la procesul de dobândire și de reținere a informațiilor (învățarea râurilor Europei, de exemplu) sau la dobândirea unor abilități specifice (învățarea mersului pe bicicletă sau învățarea unei meserii).
Și, deși intuitiv ne dăm deja seama că în ambele cazuri avem de-a face cu proceduri diferite, nu ne putem imagina complexitatea mecanismelor pe care creierul trebuie să le pună în funcțiune ca fiecare dintre aceste procese de învățare să aibă loc.
Suma proceselor de învățare și de memorare dă naștere funcției cerebrale ce face posibilă înregistrarea, codificarea, consolidarea, reținerea, stocarea și recuperarea informațiilor acumulate.
Dar cum sunt codificate informațiile de către creierul nostru astfel încât să ne fie la îndemână? Cum sunt învățate lucrurile și ce atribute le sunt asociate? Cum alegem ce informații să învățăm? Ce informații din neurobiologie ar fi utile în domeniul educației? Această carte se referă la toate acestea.
39.99 Lei
Vreau să citescConstantin Schifirneţ
26.00 Lei
Richard Dawkins
85.00 Lei
Vikay Govindarajan
42.38 Lei
William Walker Atkinson
29.00 Lei
Reader'S digest
21.99 Lei
Veronica O’Keane
28.86 Lei
Editura Paralela 45
40.00 Lei
Jean-Charles Bouchoux
31.50 Lei
Donna Maria Bottomley
31.92 Lei
Dmitry Semenik
14.55 Lei