Aproape tot ce știm despre felul cum se răspândesc schimbările vine de la autori de succes care ne oferă o imagine clară despre lume, unde „influencerii“ sunt cei mai importanți, ideile cu „priză la public“ devin „virale“, iar comportamentele bune sunt „stimulate“.
Problema este că, în lumea pe care o descriu ei, informația se răspândește, dar convingerile și comportamentele rămân la fel.
Când vine însă vorba de o schimbare de durată în ceea ce gândim sau în felul cum trăim, dinamica e alta: convingerile și comportamentele nu se transmit de la o persoană la alta la fel de simplu ca un virus.
Adevărata poveste a schimbărilor sociale este mai complexă.
Când ne întâlnim cu o idee nouă, rețelele noastre sociale ne ghidează răspunsurile în moduri surprinzătoare.
Folosind cercetări aprofundate, dar accesibile și exemple fascinante – de la răspândirea coronavirusului până la succesul mișcării Black Lives Matter, eșecul platformei Google+ și apariția polarizării politice –, Cum să schimbi lumea prezintă informații de ultimă oră ce revoluționează paradigma prin care înțelegem ce anume determină schimbările și cum putem influența lumea din jurul nostru.
„Damon Centola sintetizează elegant cercetările de ultimă oră din știința rețelelor, sociologie și psihologie într-un ghid extrem de important care ne poa te ajuta să facem schimbări în viețile noastre individuale, în afaceri, în societate și nu numai.
“ Jonah Berger, autorul cărților Catalizatorul și Contagios.
Editura Litera este o editură cunoscută în România.
Joacă un rol important în peisajul literar și editorial al țării.
Iată câteva puncte cheie despre Litera Publishing: 1.
Editura de cărți: Litera este implicată în publicarea unei game variate de cărți, acoperind diverse genuri, cum ar fi literatură, ficțiune, non-ficțiune, lucrări academice și literatura pentru copii.
Editura este cunoscută pentru contribuțiile sale la promovarea și difuzarea literaturii române și internaționale.
Lanț de librării: Litera operează un lanț de librării în toată România sub denumirea de „Librăria Litera”.
Aceste librării servesc ca puncte de vânzare cu amănuntul de unde clienții pot achiziționa o selecție largă de cărți, inclusiv cele publicate de Editura Litera și alte edituri.
Prezența online: Litera Publishing are o platformă online unde clienții pot explora și cumpăra cărți prin internet.
Prezența online permite cititorilor o modalitate convenabilă de a accesa un catalog larg de opere literare.
Evenimente și inițiative literare: editurile se angajează adesea în organizarea sau participarea la evenimente literare, lansări de carte și inițiative culturale.
Litera poate fi implicată în diverse activități care vizează promovarea literaturii și sprijinirea autorilor.