Intentia de a induce in eroare este la fel de veche ca omenirea.
Intr un climat contemporan in care faptele si informatiile false se amesteca si sunt intentionat amestecate, gestionarea stirilor false devine importanta in numeroase arii ale vietii cotidiene, de la politica la informatii despre sanatate si studii stiintifice.
Acest volum pune intrebarea ce anume ii face pe oameni sa accepte si sa distribuie informatii false si ce se poate face pentru a contracara acest fenomen.
Aceste trei aspecte trebuie intelese in contextul creat de retelele de socializare online care au schimbat in mod fundamental modul in care informatia este produsa, consumata si transmisa.
Pentru a raspunde acestor intrebari, volumul de fata aduce laolalta experti consacrati din diferite domenii ale psihologiei si ale stiintelor inrudite, precum stiintele informatiei si stiintele politice, care prezinta cele mai recente studii, teorii si aplicatii legate de domeniul dezinformarii si propun diferite directii de interventie pentru a contracara stirile false.
Intentia de a induce in eroare este la fel de veche ca omenirea.
Intr un climat contemporan in care faptele si informatiile false se amesteca si sunt intentionat amestecate, gestionarea stirilor false devine importanta in numeroase arii ale vietii cotidiene, de la politica la informatii despre sanatate si studii stiintifice.
Marshall L. Silverstein
46.32 Lei
Georgeta Panisoara
28.95 Lei
Daniel Mendelsohn
20.95 Lei
Vintila Mihailescu
24.66 Lei
Robert Macfarlane
27.95 Lei
Vintila Mihailescu
22.01 Lei
Andrei Oisteanu
34.37 Lei
Vintila Mihailescu
17.04 Lei
Andrei Oisteanu
30.95 Lei
Andrei Oisteanu
49.00 Lei
Ioan Pop-Curseu
29.84 Lei
Sheera Frenkel
31.95 Lei