Cărturărie
Marketing nutritional - considerații teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

Cuvinte cheie: marketing nutrițional, comportamentul consumatorului, comunicare integrată de marketing, modele de nutriție și dietetică, marketingul serviciilor de sănătateLucrarea de cercetare având titlul Marketing nutrițional – Considerații teoretice și practice din perspectiva beneficiarilor își are punctul de plecare în teza de doctorat cu tema Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sănătate prin intermediul noilor modele nu nutriție și dietetică și abordează într-o idee complexă rolul și implicațiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutriție și dietetică de specialitate.

 Lucrarea este structurată în două părți, abordând subiectul cercetat atât din perspectiva teoretică prin trecerea în revistă a literaturii de specialitate relevantă pentru domeniul de interes, cât și din perspectiva practică prin realizarea unui număr de patru investigații (cercetări de marketing, modelare prin ecuații structurale și experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuală și de ansamblu asupra rolului marketingului în domeniul serviciilor de nutriție și dietetică.

 În prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor și particularitățile serviciilor de nutriție și dietetică ca parte integrată a serviciilor de sănătate, comportamentul consumatorului și factorii implicați în procesele de decizie și consum sau utilizare de servicii, locul și rolul nutriției în generarea stării de bine (well-being) a consumatorilor și comunicarea integrată de marketing și aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutriție, în cadrul cărora am putut evidenția principalele trăsături și particularități ale marketingului nutrițional.

 În cea de-a doua parte a fost realizată o cercetare calitativă în rândul specialiștilor în domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordările modelelor nutriționale inadecvate le pot avea asupra stării de sănătate, urmată de o cercetare cantitativă și modelare prin ecuații structurale pentru a identifica care sunt factorii implicați în deciziile consumatorilor și gradul de impact al acestora, iar în final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul căruia a fost evidențiat rolului marketingului în sfera serviciilor de nutriție și dietetică.

  .

66.50 Lei

Vreau să citesc

Citește și...

Pachet malakai - vol. 1+2

Pachet malakai - vol. 1+2

Bookzone

29.00 Lei

Strainul de langa mine

Strainul de langa mine

ForYou

30.40 Lei

Te iubesc pe nevazute

Te iubesc pe nevazute

Bookzone

19.90 Lei

Vorbeste cu mine

Vorbeste cu mine

Bookzone

19.90 Lei

Hai sa ne prefacem si azi

Hai sa ne prefacem si azi

Bookzone

19.90 Lei

Dama de trefla - vol. 1

Dama de trefla - vol. 1

Bookzone

19.90 Lei

Dama de trefla - vol. 2

Dama de trefla - vol. 2

Bookzone

19.90 Lei

Pachet limbajul iubirii

Pachet limbajul iubirii

Bookzone

39.00 Lei

Pachet ganduri de barbat

Pachet ganduri de barbat

Bookzone

49.00 Lei

Insomnii

Insomnii

ForYou

36.05 Lei

Eu o mama (im)perfecta?

Eu o mama (im)perfecta?

Bookzone

19.90 Lei

Povesti cu gust

Povesti cu gust

Curtea Veche

33.15 Lei

40 de zile

40 de zile

Trei

34.32 Lei

Emotii date pe fata

Emotii date pe fata

Trei

41.50 Lei

Abc de nutritie (pentru copii)

Abc de nutritie (pentru copii)

Curtea Veche

51.00 Lei

Supa de incalzit inima

Supa de incalzit inima

Curtea Veche

32.30 Lei

Descoperă autori