Cărturărie
Marketing nutritional. consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - raluca-giorgiana chivu

Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate.

Lucrarea este structurata in doua parti, abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes, cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii (cercetari de marketing, modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica.

In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate, comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii, locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine (well-being) a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie, in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional.

In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate, urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora, iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica.

70.00 Lei

Vreau să citesc

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Citește și...

Labirint - burhan sonmez

Labirint - burhan sonmez

Burhan Sonmez

45.00 Lei

Un moment magic - kristin hannah

Un moment magic - kristin hannah

Kristin Hannah

39.92 Lei

Speranta - andre malraux

Speranta - andre malraux

Andre Malraux

31.92 Lei

Conditia umana - andre malraux

Conditia umana - andre malraux

Andre Malraux

27.92 Lei

Talcuire la psalmi - sfantul chiril al alexandriei

Talcuire la psalmi - sfantul chiril al alexandriei

Sfantul Chiril Al Alexandriei

69.00 Lei

De la print la sfant - sfantul nicolae velimirovici

De la print la sfant - sfantul nicolae velimirovici

Sfantul Nicolae Velimirovici

25.00 Lei

Terapie senzuala - nadia a. linette

Terapie senzuala - nadia a. linette

Nadia A. Linette

42.00 Lei

Arta macelaritului - lindsey fitzharris

Arta macelaritului - lindsey fitzharris

Lindsey Fitzharris

55.00 Lei

Fara limite - laura stanciu

Fara limite - laura stanciu

Laura Stanciu

39.90 Lei

Mos anghel - panait istrati

Mos anghel - panait istrati

Panait Istrati

21.00 Lei

Haiducii - panait istrati

Haiducii - panait istrati

Panait Istrati

21.00 Lei

Nodul talharului - kate milford

Nodul talharului - kate milford

Kate Milford

19.00 Lei

Desertul groazei - marcus sedgwick

Desertul groazei - marcus sedgwick

Marcus Sedgwick

39.00 Lei

Descoperă autori