O mica prințesă, romanul lui Frances Hodgson Burnett a aparut in 1905 și este una dintre carțile pentru copii din care se desprind la fel de multe învățăminte și pentru adulți, indiferent de momentul lecturii.
Povestea micuței Sara Crewe, care ajunge săracă după ce tatăl ei pierde întreaga avere, a devenit deja clasica.
Povestea trista și cu mare încărcătură dramatică, insuflă speranța și încrederea că, orice s-ar întâmpla, nu suntem singuri și întotdeauna vom găsi alinare în puterea miraculoasă a imaginatiei.
Sara Crewe este orfană de mamă și este crescută de tatăl ei, un întreprinzător cu afaceri prospere în India.
Ea și-a petrecut prima parte a copilăriei în India, dar în urma unor împrejurări nefavorabile cei doi au fost nevoiți să se reîntoarcă la Londra.
Aici micuța Sara este înscrisă la o școală de domnișoare condusă de o anume Miss Minchin.
Directoarea va fi personajul negativ al cărții, o femeie severă și lipsită de compasiune, dar în schimb oportunistă în ceea ce privește avantajele de pe urma statutului social al elevelor sale.
Viața Sarei se va schimba considerabil în momentul în care primește vestea morții tatălui ei.
Din mica prințesa cum era poreclită de fetele de la școală și alintată de tatăl său, ea va deveni cerșetoarea școlii.
Miss Minchin va lua decizia de a o păstra în școală dar cu niște condiții deosebit de nedrepte pentru o fetiță de unsprezece ani.
Astfel că pentru a mai putea participa la ore va fi obligată să facă toate cumpărăturile și comisioanele angajaților școlii indiferent de vremea de afară sau de starea ei de sănătate.
Insă norocul îi va surâde micuței care va ajunge în grija partenerului de afaceri al tatălui ei, ea reușind să își recapete viața de prințesă pe care o pierduseO mica prințesă a fost ecranizată de mai multe ori de-a lungul timpului.
Cea mai cunoscută ecranizare este cea care o are în rolul principal actrițaShirley Temple care interpretează rolul Sarei.
Ca orice ecranizare, constransă de timpul alocat vizionării unei pelicule cinematografice, nu respectă îndeaproape firul narativ al cărții lui Frances Hodgson Burnett.
Alte adaptări ale romanului au fost făcute pentru scenă, piese de teatru și musical-uri.
Fiind preponderent o carte pentru copii, au fost realizate și multe filme de animație care au la baza povestea micutei Sara Crewe.
Aramis, un brand de parfumuri și îngrijire, are o istorie bogată și o poveste de brand care se învârte în jurul eleganței și rafinamentului atemporal.
Fondare și origini: Aramis a fost fondată în 1964 de Estée Lauder și soțul ei, Joseph Lauder.
Marca a fost numită după un personaj din romanul lui Alexandre Dumas „Cei trei mușchetari”.
Încă de la început, Aramis și-a propus să ofere o linie de parfumuri și produse de îngrijire de prestigiu pentru bărbați.
Parfumuri de pionierat pentru bărbați: Aramis este adesea creditat cu pionierul pieței de parfumuri de prestigiu pentru bărbați.
Parfumul său de debut, numit și Aramis, a fost introdus în 1966.
Parfumul s-a caracterizat prin parfumul său îndrăzneț, lemnos, marcând o îndepărtare de la coloniile mai ușoare care predominau la acea vreme.
Parfum de semnătură și produse emblematice: Parfumul original Aramis a devenit iconic pentru aroma sa masculină și distinctivă.
De-a lungul anilor, Aramis a introdus câteva alte parfumuri, fiecare contribuind la reputația mărcii de a produce parfumuri sofisticate pentru bărbați.
Aramis Classic, introdus în 1966, rămâne un parfum de semnătură pentru brand.
Pe lângă parfumuri, Aramis și-a extins oferta de produse pentru a include produse de îngrijire și îngrijire a pielii.
Devotamentul brandului pentru calitate și inovație a condus la dezvoltarea unei game de articole esențiale pentru îngrijire, adaptate nevoilor omului modern.
Eleganță și atemporalitate: Aramis este sinonim cu eleganta si atemporalitate.
Angajamentul mărcii de a crea parfumuri sofisticate și produse de îngrijire reflectă credința în stilul și rafinamentul de durată.
Ambalarea și prezentarea produselor Aramis întruchipează adesea o estetică clasică și masculină.
Prezenta globala: Aramis și-a stabilit o prezență globală și este disponibil în magazine universale de lux, comercianți cu amănuntul de specialitate și magazine duty-free.
Dimensiunea internațională a mărcii a contribuit la recunoașterea sa ca lider pe piața de îngrijire și parfumuri pentru bărbați.
Inovații de produs: Aramis continuă să inoveze în spațiul de îngrijire și parfum.
Brandul introduce noi arome și își actualizează formulările de produse pentru a se alinia preferințelor în evoluție și tendințelor din industrie.
Angajamentul față de cercetare și dezvoltare asigură că Aramis rămâne relevantă în peisajul în continuă schimbare a frumuseții și îngrijirii.
Loialitate și patrimoniu: Aramis a cultivat o bază de clienți loiali de-a lungul deceniilor.
Moștenirea mărcii și asocierea cu masculinitatea atemporală au rezonat în rândul consumatorilor care apreciază parfumurile și produsele de îngrijire clasice, de durată.
Parte din Companiile Estée Lauder: Aramis face parte din The Estée Lauder Companies, un conglomerat multinațional care deține un portofoliu de mărci prestigioase de frumusețe și îngrijire a pielii.
Sinergia din cadrul familiei Estée Lauder îi permite lui Aramis să beneficieze de resurse și expertiză comune.