Cărturărie
Obiectivele instruirii / procesului de invatamant - vol. 8

În primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de învăţământ la nivelul unui concept pedagogic fundamental și se analizează obiectivele instruirii din perspectiva realităţii pedagogice.

În capitolul 2 se evidenţiază necesitatea clasificării obiectivele instruirii/procesului de învăţământ, pe criterii riguroase, la nivel de taxonomii pedagogice și sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogice ale OI/PÎ, afirmate în teoria şi practica instruirii.

Partea de aplicaţii urmăreşte:  1.

exemplificarea obiectivelor generale și a obiectivelor specifice exprimate în termeni de competențe generale, respectiv specifice, la  nivelul curriculumului şcolar, funcţional în prezent în învăţământul primar; 2.

evidențierea deschiderilor posibile la nivelul acțiunii de operaţionalizare realizate de fiecare învăţător, institutor şi profesor pentru învăţământul primar, în vederea stabilirii, în cele mai bune condiţii, a  performanțelor concrete ale elevului în cadrul fiecărei activităţi didactice.

22.00 Lei

Vreau să citesc

Citește și...

Introducere in pedagogie

Introducere in pedagogie

Didactica si pedagogica

20.99 Lei

Metode matematice si cibernetice in pedagogie

Metode matematice si cibernetice in pedagogie

Didactica si pedagogica

21.99 Lei

Metode si tehnici matematice in pedagogie

Metode si tehnici matematice in pedagogie

Didactica si pedagogica

18.99 Lei

Descoperă autori