Cărturărie
Pierderea virginitatii. autobiografia/richard branson

Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima.

Multe dintre afacerile lui linii aeriene, retail, Virgin Coke, au aparut in domenii in care concurenta era destul de mare.

A dat de cate o mina de aur pe piete unde consumatorii erau nemultumiti, unde confuzia era atotstapanitoare, iar firmele concurente stagnau.

Intr-o lume din cale-afara de stresata, in care aproape ca nu mai e timp de altceva decat de munca, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distractie, aventura toate sunt la fel de importante in viata lui ca afacerile.

Ca antreprenor, a avut succes in tot felul de industrii, pe care le-a ajutat sa evolueze.

Acum vine si cu un nou tip de carte: o autobiografie plina de povesti, un autoportret plin de viata, dinamic, pe masura autorului.

49.85 Lei

Vreau să citesc

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Citește și...