Ghid ilustrat pentru cresterea fortei, vitezei si rezistentei inotatorilor ,,Ian McLeod, una dintre cele mai inteligente minti din lumea inotului, demonstreaza cum trebuie sa se pregateasca inotatorii atat in apa, cat si in afara bazinului.
Anatomia inotului este o resursa esentiala pentru toti cei implicati in inotul competitional.
- Keenan Robinson, antrenor de atletism al clubului de inot al Universitatii din Michigan Afla ce trebuie sa faci ca sa ai starturi mai puternice, intoarceri mai explozive si timpi mai buni! Anatomia inotului iti prezinta cum sa-ti imbunatatesti performantele prin cresterea fortei musculare si optimizarea fiecarei miscari.
Cartea prezinta 74 dintre cele mai eficiente exercitii de inot, insotite de descrieri clare, pas cu pas, si ilustratii anatomice color care scot in evidenta principalii muschi solicitati.
Anatomia inotului nu se rezuma la exercitii, ci te asaza pe blocul de start, in apa si in toiul competitiei.
Ilustratiile muschilor activi pentru starturi, intoarceri si cele patru stiluri competitionale (liber, bras, fluture si spate) demonstreaza legatura fundamentala dintre exercitii si performanta in inot.
De asemenea, vei invata cum poti sa schimbi exercitiile ca sa tintesti anumite zone ale corpului, sa-ti imbunatatesti forma fizica in apa si sa minimizezi accidentarile comune.
Dar cel mai important este ca vei invata cum sa pui toate elementele impreuna pentru a realiza un antrenament axat pe nevoile si obiectivele tale.
Fie ca te antrenezi pentru cursa de 50 de metri liber sau etapa de inot a triatlonului, Anatomia inotului te va ajuta sa intri in apa pregatit sa-ti atingi orice obiectiv legat de performanta.
Lifestyle este un concept care cuprinde tot ceea ce se referă la modul în care oamenii trăiesc, se îmbracă și interacționează în societate.
Acesta include alegeri legate de modă, sănătate, dietă, hobby-uri și obiceiuri de viață.
Brandurile care adoptă stilul de viață promovează valori precum bunăstarea, confortul, individualitatea și estetică.
Oferind o gamă variată de produse și servicii, brandurile axate pe lifestyle încurajează consumatorii să adopte un stil de viață care să reflecte personalitatea lor unică și să îmbunătățească calitatea vieții.
Prin intermediul produselor sale, brandurile de lifestyle ajută oamenii să își exprime identitatea, să își dezvolte pasiunile și să se conecteze cu comunitatea din care fac parte.