Marie Kondo ne invata sa transformam organizarea locuintei intr-o arta.
Sunt prezentate solutii pentru toate incaperile unei case, precum si pentru o gama larga de obiecte din diferite categorii, inclusiv haine, incaltaminte, fotografii, carti, tacamuri, obiecte de toaleta si genti.
Ilustratiile din cuprinsul cartii arata cum se impaturesc hainele folosind metoda unica de pliere a autoarei, dar si cum sa-ti organizezi sertarele si dulapurile.
De asemenea, autoarea raspunde la intrebarile care i se adreseaza frecvent, cum ar fi daca trebuie sa pastrezi obiectele „necesare care nu-ti aduc bucurie.
Bucuria ordinii iti va oferi inspiratie ca sa-ti transformi locuinta si sa-ti schimbi viata.
,,In acest nou ghid practic, misiunea autoarei este sa ne ajute sa identificam obiectele care ne aduc bucurie.
- Los Angeles Times ,,Este extraordinar modul in care Kondo antropomorfizeaza obiectele personale si le acorda respectul de a le scoate din sifonier pentru a se descotorosi cum se cuvine de ele.
Puteti sa ma considerati o Konvertita.
- Chloe Malle, Vogue.
Lifestyle este un concept care cuprinde tot ceea ce se referă la modul în care oamenii trăiesc, se îmbracă și interacționează în societate.
Acesta include alegeri legate de modă, sănătate, dietă, hobby-uri și obiceiuri de viață.
Brandurile care adoptă stilul de viață promovează valori precum bunăstarea, confortul, individualitatea și estetică.
Oferind o gamă variată de produse și servicii, brandurile axate pe lifestyle încurajează consumatorii să adopte un stil de viață care să reflecte personalitatea lor unică și să îmbunătățească calitatea vieții.
Prin intermediul produselor sale, brandurile de lifestyle ajută oamenii să își exprime identitatea, să își dezvolte pasiunile și să se conecteze cu comunitatea din care fac parte.